取締役会長執行役員Director of the Board
Chairman
董事会会长兼执行董事
岩井秀一Shuichi Iwai岩井秀一

大広は長年にわたって生活者を知ることに注力してきました。しかし、成熟した国内市場において、その経験値だけでは、クライアントの成功のために充分ではないことも気づいていました。顧客が接するメディアやライフスタイルの多様化、クライアントが抱える課題の変化に、いかに応えていくか。クライアントと顧客一人ひとりとの絆を創出し、より価値ある顧客へと育成することが、大広の新たなビジネス領域だと結論付けたのです。For many years, Daiko focused primarily on trying to understand the consumer. Yet we were becoming increasingly aware that our experience alone was not enough to guarantee success to our clients, especially in the mature Japanese market. How can agencies help client companies cater to the diversifying lifestyles and media content that people are exposed to in daily life while tackling the ever-changing issues that the companies themselves face? We decided that our new business approach would be to enable our clients to build a firm bond with each consumer and nurture them into even more valuable, loyal ones.大广长年以来始终着重于了解消费者,然而我们觉察到:在成熟的日本国内市场,仅靠这些经验则无法充分给客户带来成功。该如何应对顾客所接触的媒体、生活方式的多样化及顾客所面临的课题变化呢?大广新的事业领域就是:创造客户与每一位顾客之间的纽带,培养更有价值的顾客。

facebook
twitter
DAIKO

Loading