ブランドの味方となる「ロイヤル顧客」をつくる次代のソリューション、 アクティベーションデザイン®Activation Design®, our next-generation solution for creating “loyal customers” who will support your brand
as an ally
培养品牌忠诚伙伴——“忠诚顾客”的新一代解决方案Activation Design
人口の減少と高齢化により、日本市場は縮小・成熟化が進んでいます。こうした環境下では、新規顧客の獲得に加えて、ブランドを継続購入し、さらに推奨してくれる「ロイヤル顧客」をいかに増やしていくかがますます重要です。このような変化に対し、大広は、次代のマーケティングソリューションとして「アクティベーションデザイン®」で、クライアントの課題解決を支援します。「アクティベーションデザイン®」は、ブランドの認知や理解、購買の先にある、「ロイヤル顧客」の育成がゴールです。大広はダイレクトマーケティングで培った顧客マネジメントの経験を活かし、「ロイヤル顧客」づくりのプロフェッショナルとして、フルファネル対応のソリューション提供を行っていきます。The Japanese market is shrinking and maturing due to the declining population and aging society.
In this rapidly changing environment, brands must focus not only on acquiring new consumers but also nurturing loyal customers who will purchase items continuously and recommend the brand to others. Daiko will help solve this issue using its nextgeneration marketing solution, Activation Design®.
The goal of Activation Design® is to nurture loyal customers who go one step beyond merely purchasing items, and even beyond brand aware- ness and understanding. As a professional in loyal customer creation, Daiko will draw upon its customer management know-how, garnered through years of experience in direct marketing, to provide full-funnel solutions that are suited to your brand.
随着人口的减少及高龄化,日本市场正在不断缩小、饱和。在这种环境下,除了争取新顾客以外,如何增加有望能持续购买品牌并能向别人推荐的品牌的“忠诚顾客”显得愈加重要。针对这种变化,Activation Design将作为大广新一代的市场营销解决方案协助客户解决课题。Activation Design的最终目的就是培养在认知、理解、购买品牌之前的“忠诚顾客”。大广将充分发挥在直接营销方面积累的顾客管理经验,作为创造“忠诚顾客”的专业组织,提供全方位的解决方案。
アクティベーション®アクティベーション®アクティベーション®
facebook
twitter
DAIKO

Loading